Het herhalen van medicatie kan op verschillende manieren:
1. Doormiddel van Pro-actief herhalen: Als u van deze herhaalservice gebruik wilt maken, zorgen wij er voor dat uw chronische medicatie, iedere maand of iedere drie maanden, automatisch voor u klaar staat. U hoeft dan zelf niet meer bij te houden wanneer nieuwe medicijnen nodig zijn. U krijgt van ons per e-mail bericht wanneer u uw medicatie af kunt halen in de apotheek.
informeer bij ons naar de mogelijkheden. Deze manier heeft onze voorkeur
2. Via deze website, onder het kopje herhaalrecepten.
3. Doormiddel van het inleveren van etiketten van oude medicijndoosjes, u kunt deze de gehele dag (tijdens openingstijden) inleveren in de daarvoor bestemde brievenbus in het voorportaal.
4. Telefonisch (0184-641215): 8.00-10.00 uur en 11.00-12.00 uur en 16.00 – 17.00 uur
5. Per Whats-app (06-81855899) Vermeld wel duidelijk naam en geboortedatum en welke medicatie u wilt bestellen.
Het bestellen van nieuwe medicatie:
Nieuwe medicatie kan uitsluitend verkregen worden d.m.v. het inleveren van een recept aan de balie.
Afhalen van medicatie:
Als u ’s morgens vòòr 12.00 uur medicatie bestelt, kunt u de medicatie de volgende werkdag tussen 16.00 en 17.00 uur afhalen of de daarop volgende dagen tussen 8.00 en 12.00 uur (behalve tussen 10.00-10.30 uur) en tussen 16.00 en 17.00 uur.
Medicatie, verbruiksmaterialen en hulpmiddelen die niet vergoed worden door de zorgverzekeraar, dienen bij afhalen afgerekend te worden aan de balie. U kunt pinnen of contant betalen.
Kluisjes:
Er is (beperkte) mogelijkheid medicatie buiten openingstijden af te halen uit 1 van onze kluisjes. Dit kan in overleg met de assistentes.